בריאות ורפואה
דיקור סיני לבעיות פוריות
5 בספטמבר 2016
0

הטיפול באמצעות דיקור סיני לצורך פתרון בעיות פוריות הוא טיפול מקובל ואפשר לשלב אותו ביעילות עם רפואה מערבית או בנפרד ממנה. יעילות הדיקור בנושא אי הפריון הוכחה במספר מחקרים ולפניכם מספר דוגמאות בתחום :

02

דיקור סיני לפוריות במקום טיפול הורמונלי – דיקור סיני מתאים לנשים שסובלות מאי פריון ושאינן מעוניינות בנטילת הורמונים  כלשהם. הדיקור מסדיר את המערכת ההורמונלית בגוף האישה ומכין את הגוף להריון. טיפול באמצעות דיקור מותאם למחזור החודשי של האישה אך בניגוד לרפואה מערבית שמשפיעה על המערכת ההורמונלית ע"י הכנסה חיצונית של הורמונים, דיקור סיני מעודד את הגוף הנשי להפריש את אותם הורמונים באופן טבעי. הטיפול באמצעות דיקור מותאם אישית לכל אישה בהתאם לאבחון שנעשה בתחילת כל טיפול ולעיתים ילווה בצמחי מרפא, בעיסויים או בשיטות רפוי אחרות של הרפואה הסינית. טיפול זה יכול לבוא במקום טיפול הורמונלי מערבי או בנוסף לו לפי בחירת האישה.

דיקור סיני בשילוב טיפול הפריה מערביים – טיפול בבעיות פוריות באמצעות דיקור סיני אינו פוגע ביעילות הטיפול הרפואי המערבי אלא אף מסייע לו כפי שהוכח במספר מחקרים.  גם טיפול זה יכול לשלב אמצעי ריפוי נוספים של הרפואה הסינית והוא מותאם אישית לאישה ולבעיותיה הספציפיות.  עם זאת, במידה ובוחרים לשלב רפואה סינית עם רפואה מערבית חשוב ליידע את הרופאים המערביים ואת המטפל/ת ברפואה הסינית על כל פעולה רפואית שמתבצעת וזאת כדי ליעל את טיפולי ההפריה.

דיקור סיני להפגת המתח כתוצאה מטיפולי הפוריות – טיפול זה מיועד לנשים שטיפול הפוריות גורמים להם למתח נפשי ושהן מעוניינות בדיקור אך ורק לצורך הפגת המתחים של הטיפולים אך לא למטרות אחרות. במקרה כזה הדיקור הסיני ישולב בהמלצות תזונתיות ורפואיות שונות לצורך איזון נפשי ולצורך הרגעת המתחים והלחצים הנפשיים. מחקרים שונים הוכיחו שדי בטיפולים לצורך הקלת המתח כדי להקל על בעיות הפוריות והם חשובים גם בזמן ההריון כי גם הריון הוא מצב שגורם למתחים נפשיים.

דיקור סיני לטיפול בבעיות פוריות בקרב גברים – דיקור סיני עוזר גם לגברים והוא תורם לשיפור יכולת התנועה של תאי הזרע, משפר את איכותם ואת כמותם. חשוב שגם גברים יגיעו לטיפול כי למרות שההיריון הוא של האישה בלבד בעיית הפריון משותפת לשני בני הזוג.

דילוג לתוכן