בריאות ורפואה
לחיות נכון : טיפול ספא זוגי
31 באוגוסט 2015
0

טיפול ספא זוגי הוא הבילוי המושלם לזוגות שרוצים לשבר שגרה, לעשות פעילות רומנטית, להירגע ובלי מאמץ. שלא כמו פעילויות זוגיות אחרות אשר דורשות אינסוף התארגנויות, טיפולי ספא הם טיפולים מפנקים מאד אך גם מועילים וטובים במיוחד לשחרור הלחץ, שחרור שרירים תפוסים, כאבי ראש ונדודי שינה.

להנות ביחד - עיסוי זוגי
להנות ביחד – עיסוי זוגי – ידי זהב

כאשר שני בני הזוג מגיעים לספא הם יכולים לעבור כל אחד טיפול שמתאים לו או לעבור יחד טיפול ספא זוגי על ידי מטפלים שונים ובאותו חלל.

אלו טיפולים תוכלו לעבור?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הספא הוא שאתם יכולים לעבור במקום אחד שלל טיפולים. כלומר, אם שני בני הזוג רוצים לעבור את אותו טיפול הם יוכלו לעשות זאת, אך אם לכל אחד יש טיפול מועדף הוא יוכל ליהנות ממנו. הספא מציע שלל טיפולי זוגיים כמו למשל טיפול של עיסוי שוודי, טיפול באבנים חמות, עיסוי עמוק ועוד. כזוג, תוכלו לברר אלו טיפולים אפשר לקבל באותו החלל ולבחור מבין שפע הטיפולים המוצעים לכם.

לא רק טיפול

הטיפולים הם חלק מחווית הבילוי בספא. הספא הוא מקום נפלא לבלות בו כזוג מספר שעות כשכל מקום מציע שילוב של פעילויות שונות (וגם חבילות שונות). כזוג יכול להיות שתרצו גם להתכבד במתחם הספא, להיכנס לג'קוזי או להיות בכל מתקן אחר שתרצו. היתרון הוא שאתם יכולים לעבור טיפולי ספא בזוג ואתם יכולים לעבור גם טיפולים אחד אחרי השני אם תרצו בכך. הרעיון של הספא הוא שאתם יכולים להתפנק שעות, לצאת מהשגרה ומבלי לצאת רחוק או אפילו לטוס.

בילוי בוקר מושלם

הספא פתוח מהבוקר עד הערב (ולעתים גם בשעות הערב המאוחרות מאד) ואם אתם רוצים למצוא פעילות מהנה לשעות הבוקר הספא יכול להיות רעיון מושלם. אתם יכולים לעשות טיפול ספא זוגי בכל ימות השבוע כשהילדים במסגרות או להתחיל את סוף השבוע כשאתם מתפנקים ביום שישי בבוקר בנינוחות. הטיפולים הזוגיים בספא הם חוויה מושלמת לכל יום בשבוע, לחגיגות מיוחדות (כמו למשל יום נישואין) וכדאי שתדעו כי הטיפולים זמינים עבורכם בנוחות שלכם.

ידי זהב – מרכז לטיפול במגע ובנפש
אלוני אבא | טלפון : 052-9709687

דילוג לתוכן