כללי
פייסבוק לעסקים
30 בנובמבר 2015
0
מהפכת הפרסום – למה כדאי לכם לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק?

רוצים לשמוע פרטים ? התקשרו עכשיו 072-216-0897

מאז פריצתו של הפייסבוק לעולמנו רבים פתחו פרופילים אישיים ועסקים רבים משתמשים בפייסבוק כדי להיפתח לקהל חדש. כמות המשתמשים בפייסבוק הולכת וגדלה כל הזמן (וזאת אף על פי שישנם מליוני משתמשים בארץ) ואפיון חשוב של המשתמשים הוא כמות הזמן שהם מבלים בפייסבוק. רוב האנשים שמחזיקים בפרופיל מתעדכנים בנעשה בפייסבוק לפחות פעם ביום, דרך המחשב או דרך המכשיר הנייד. כיצד לנצל את הפלטפורמה המדהימה הזאת לפרסום וחשיפה של העסק?

רוצים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק ? מלאו פרטים !
איך להגיע לקהל שלך? איך להביא יותר לקוחות חדשים לעסק? איך להצליח ובגדול! השאירו פרטים ונחזור אליכם:




שיווק בפייסבוק

כיוון שישנם מיליוני ישראלים אשר פתחו לעצמם פרופיל פייסבוק וכיוון שרובם הגדול מתעדכנים מה קורה בו מדי יום (ויש אפילו שיעידו על כך שזהו האמצעי היחיד שחושף אותם למה שקורה בעולם), בעלי עסקים רבים גילו שזוהי הדרך שלהם לתקשר עם הקהל שלהם, לפרסם לקהל חדש וליצור מעורבות של הלקוחות. ככל שהלקוחות מעורבים יותר במה שקורה בעסק כך הם נוטים לחזור אליו שוב ושוב ולהמליץ עליו.

שיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

ניהול דף עסקי לעסקים קטנים

אחת הטעויות שרבים מהעסקים הקטנים עושים הוא להשתמש לא נכון בפייסבוק. בעלי עסקים רבים חושבים שהם יכולים לנהל את הפרופיל האישי שלהם כעסק וזו טעות חמורה (שיכולה אפילו להוביל לסגירת הפרופיל) וכן רבים חושבים שהם יכולים פשוט לפתוח דף עסקי וזה יספיק כדי להביא להם לקוחות חדשים או לשמר את הלקוחות הקיימים וזוהי טעות נפוצה גם כן. כדי לנהל דף עסקי נכון יש להשתמש ביצירתיות ולצאת מהקופסה.

 

יתרונות הפרסום בפייסבוק

רגע לפני בחינת היתרונות של הפרסום בפייסבוק יש להבין שיש צורך בבניית אסטרטגית פרסום לעסק. האסטרטגיה נבנית עם העסק, בהתאם לצרכים שלו ולמטרות שהוא רוצה להשיג מהקמפיין.

  • עלויות – בעלויות שאינן גבוהות אפשר לקבל תוצאות מעולות ובהשוואה לכל כלי פרסומי מסורתי מדובר בעלויות נמוכות מאד אך הגעה אל קהל רחב.
  • קהל – הקהל שאליו אפשר להגיע במהלך פרסום בפייסבוק הוא קהל מדויק. כלומר, שלא כמו כל פרסום אחר כאן מדובר על השקעת כספים מדויקת והשגת לקוחות פוטנציאלים ולא פרסום כללי לכל.

לצאת מהקופסא

עולם הרשתות החברתיות משנה את כללי המשחק עבור עסקים רבים. עבור עסקים שמרניים הוא דורש שינוי תפיסתי משמעותי כדי להדביק את הקצב לעסקים חדשים ורעננים ועבור עסקים צעירים, קטנים וחדשניים הוא נותן אפשרות להיות שווים לעסקים גדולים יותר או עסקים ותיקים. כדי להשתוות לעסקים הגדולים יש צורך בחשיבה יצירתית ולצאת מהקופסה.

כבעלי עסק יכול להיות שאתם מעולים, אך אם תחום הפרסום הוא לא תחום שיש לכם ניסיון בו, כדאי מאד שתתייעצו עם חברה מקצועית אשר מנהלת דפים עסקיים ותבחנו מה היא יכולה ליצור עבור העסק שלכם. החברה תשתמש בשיטות יצירתיות ולצד ביצוע ניהול קמפיינים כך שאתם תגיעו ליותר קהל ותחזקו את הקשר שלכם עם הקהל הקיים.


מה זה ניהול קמפיינים

אחד היתרונות של פייסבוק הוא שאתם יכולים להגיע ליותר לקוחות. הלקוחות שיגיעו אליכם דרך הפייסבוק לא יגיעו אליכם בדרך אחרת ובוודאי לא באותו תקציב שתשקיעו בפייסבוק. כדי לנהל קמפיין צריך רעיון יצירתי ומעניין שיתנהל בדף ובמקביל לעשות פרסומת שתרוץ בפייסבוק ותמשוך את קהל היעד הרלוונטי לתחום. כדי למשוך את קהל היעד יש להגדיר אותו, למצוא מה מעניין אותו, לאפיין את המקומות שבהם הוא נמצא ולהתחיל לפרסם רק אליו. ניהול קמפיינים נכון יוצר שתי תוצאות; הוא יאפשר לכם לקבל עוד "לייקים" (כלומר אנשים שמצטרפים לראות את הדף שלכם) שמיועדים לכם והוא יאפשר לכם לקבל "לייקים" מדויקים של אנשים שרלוונטיים עבור העסק שלכם ושיוכלו להפוך ללקוחות של ממש במציאות.

רוצים לשמוע עוד פרטים ?

רוצים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק ? מלאו פרטים !
איך להגיע לקהל שלך? איך להביא יותר לקוחות חדשים לעסק? איך להצליח ובגדול! השאירו פרטים ונחזור אליכם:



דילוג לתוכן