כללי
שיווק באינטרנט – הסוד הגדול להצלחה
29 ביוני 2015
0

לפי מחקרים מעל ל-5 מיליון גולשים ישראלים משתמשים וצורכים מידע יומי על בסיס שותף באינטרנט. אנו כצרכני תוכן מחפשים מידע בכל מקום, בגוגל, בפייסבוק ובאתרי התוכן הגדולים. נשאלת השאלה היכן הכי כדאי להשקיע בפרסום ומאיפה נמקסם ונזכה לאחוזי המרה גבוהים. בכתבה הבאה אנסה לענות לכם על מספר שאלות וגם אגלה לכם את הסוד הגדול לפרסום מוצלח ואפקטיבי.

 

רוצים לדעת היכן הכי כדאי לפרסם את העסק שלכם באינטרנט? בגוגל, בפייסבוק או באתרי תוכן?
בדקו חינם וללא כל התחייבות:




 

הלקוח שלכם מחכה לכם בפינה, אם רק תדעו איך לגשת אליו, הוא שלכם! שיווק באינטרנט הוא עולם של צינורות פרסום. האינטרנט הינו במה פרסומית ועל פניו נראה כי המקום הכי נכון לפרסם בו ביחס לאמצעי הפרסום והתקשורת האחרים, העלויות הנמוכות מאוד, האפקטיביות וקבלת תוצאות מהירות לפעמים עד כדי מיידים. אך יחד עם זאת חשוב מאוד לדעת היכן לפרסם, מתי ובכמה. קבלת החלטה לא נכונה עלולה אף לעשות נזק ופעולה הפוכה.

איך לייצר לקוחות חדשים דרך האינטרנט?
איך לייצר לקוחות חדשים דרך האינטרנט?

כולנו רוצים לקבל כמה שיותר ולשלם כמה שפחות, כולנו רוצים להופיע מעל כולם, שכולם יראו אותנו, שכולם ישמעו עלינו, אז איך עושים את זה בדיוק?

על מנת להבין מה הדרך היעילה הטובה ביותר והאפקטיבית יש צורך לשאול מספר שאלות, מי הוא קהל היעד שלנו והיכן הוא נמצא?

אנו כצרכני תוכן צורכים מידע ומחפשים אחר תשובות ותחומי עניין שונים, המטרה הגדולה של המפרסמים היא לדאוג להפצת תכנים אינפורמטיביים אלו תוך שילוב מידע שיווקי שבסופו של יום יביא פניות ולקוחות חדשים לעסק. עסקים הפונים לנישה רחבה ומושכים קהל יעד בעלי תחום עניין משותף ונדרש יעדיפו להשקיע את תקציב הפרסום שלהם במדיה החברתית, באמצעות ניהול דף עסקי בפייסבוק והקמת קמפיינים ייחודיים הפונים לקהל יעד ספציפי המוגדר במסע הפרסום כאשר המטרה היא ליצור קהילה של משתמשים בעלי אותו תחום עניין כאשר בסופו של דבר יכולים להפוך ללקוחות.

מאחורי כל עסק מתוכננת אסטרטגיית פרסום מוגדרת מראש ומותאמת אישית לניצול פרסום וחשיפה מקסימליים לעומת עסקים הפונים לנישה יותר מצומצמת כדוגמת עורכי דין ורופאים, עסקים אלו יעדיפו להשקיע את תקציב הפרסום שלהם בקידום בגוגל או באמצעות "אאוטבריין" או "טבולה" פלטפורמות הפצת תכנים באמצעות אתרי תוכן גדולים בה ניגע בהמשך. כל מקרה יש לבדוק לגופו ובחלק מהמקרים גם פרסום בפייסבוק של חלק מעסקים אלו אפקטיבי ונמצא יעיל יותר.

כמו שהזכרתי לפני כן אנו רוצים לקבל יותר ולשלם פחות, כאן ועכשיו וכמה שיותר מהר, על פניו נראה כי קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק ייצר תנועה ובסופו של דבר פניות בפרק זמן קצר יחסית מרגע העלאת מסע הפרסום, אך מה קורה אחר כך, האם המידע שפורסם ממשיך לקבל חשיפה או שמה נעלם ונכחד. תפקידם של אנשי קריאטיב ופרסומאים היא לחשוב מחוץ לקופסה, לדאוג למקסם את הפרסום שלכם עד הסוף, לדעת מה לרשום וגם מה לא לרשום, איפה ומתי. לדעת באיזו פלטפורמת פרסום להשתמש, אחת שמתאימה ביותר עבור העסק, אחת שתדע לייצר לידים ולקוחות חדשים כמה שיותר מהר ובכמה שפחות כסף. לדעת לשלב בין סוגי הפלטפורמות הקיימות, גוגל, פייסבוק, אאוטבריין וטבולה. להבין את צרכי העסק ואת קהל היעד ולדעת להשתמש נכון ב-Content Marketing , שילוב של תכנים שיווקיים כחלק אינטגרלי מתוכן המוצג באתרים גדולים כדוגמת וואלה, נענע, מאקו, כלכליסט, Themarker וכו'.

לסיכום, לפני שבוחרים פלטפורמת פרסום נכונה ואפקטיבית ביותר עבור עסק, עושים חושבים, המילה המשותפת לכל צינורות הפרסום האלו היא קריאטיב, להיות יצרתי ולחשוב מחוץ לקופסה, להעניק ערך מוסף לגולשים על מנת לרכוש את אמונם, לאתר אותם ולפנות אליהם. אז קדימה, הלקוח הבא שלכם מחכה לכם ממש בפינה.

דילוג לתוכן