כללי
בואו ללמוד איך העבודה שלכם יכולה להיות רווחית ולהגשים את החלומות שלכם !
10 בינואר 2016
0
“אני הולך להיות עשיר. אני הולך להיות כל-כך עשיר, שאני אקנה קבוצת כדורגל וקבוצת כדורסל, ואכריח אותן לשחק בייסבול אחת נגד השניה…” (הומר סימפסון)
כשהומר סימפסון אמר את המשפט הזה, הוא היה צעיר בסיום התיכון, שישב עם חבריו בפאב השכונתי.
במקרה זה, הסוף ידוע מראש.
וסופנו אנו, האם גם אותו אנחנו יודעים לחזות?
אז כנראה שלא נשב במפעל רדיואקטיבי ונהיה אחראים על כמה כפתורים הרי-גורל, אבל כנראה שגם לא כל החלומות שלנו יתגשמו. הסוף שלנו, על-פי רוב, יסתכם בעבודה משרדית מעניינת, משכורת סבירה, הלוואות שנוכל להחזיר רק על-ידי לקיחת הלוואות נוספות, דירה קטנה עם משכנתא אינסופית, ילדים שנתפנה אליהם רק בסופי שבוע ולחץ מתון בחזה, שגם אם לא נרגיש אותו – הוא תמיד ידיר משהו מעינינו, וגם מהנפש.
לא סוף החיים, אבל גם לא חיים סוף.
הצטרפו אלינו לשלושה ימים מעוררי השראה בהם נלמד
איך העבודה שלנו יכולה להיראות אחרת ! 
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר :



למה? למה אנחנו צריכים לחיות משהו מוגדר, שגם אם ננסה לשבור את המוסכמות שלו – לא נדע לעשות את זה, וכנראה שנתרסק? מה קרה לילד שבנו, שהפסיק לחלום על לכבוש את העולם, לנחות על הירח, לנצח את הרעים או אפילו סתם, להיות מי שאנחנו רוצים?
“התבגרנו”, תגידו? להתבגר זה תהליך חיוני וחיובי, אבל אנחנו לא מתבגרים – אנחנו מזדקנים!
בלי שנשים לב, בלי שנרגיש, אנחנו מכניסים את עצמנו לאותן מסגרות ישנות ומכאניות, הגוזלות מאיתנו כל-כך הרבה משאבים. אנחנו חלק לא לומד בתוך מערכת שההתפתחות היחידה שלה מתבססת על זה שאנחנו לא לומדים, לא מהעבר ולא מההווה.
עגל ותינוק מבלים 9 חודשים ברחם. כמה שעות לאחר שהעגל נולד הוא כבר עומד על רגליו, לתינוק זה לוקח שנה. החיים שלנו אינם אינסטנט, אנחנו לומדים ומתפתחים ועושים דרך עצמאית עצומה, שלא ניתנה לאף אחד מלבדנו. האפשרויות שלנו עצומות, ואנחנו מצמצמים אותן לכדי כמה בחירות בנאליות, כדי שנוכל להשיג אמצע, להתפשר, ובתנאי אחד – שזה יהיה יותר ממה שיש לשכן שלנו.
השבלונה הזו, שבה אנחנו חיים, מבטיחה לנו להיות פורצי דרך, לשנות, להוביל, אפילו רכב חברה.
אז זהו, שבהבטחה הזו אין כלום, חוץ מאמצע.
אתם צריכים להבטיח לעצמכם!
הם כאן, כל החלומות הקטנים שלכם, כל הערכים שלא מסתכמים בכסף וכל השאיפות. אפילו החותם שתשאירו אחריכם כבר כאן. אתם רק צריכים לזכור לגעת בהם, לדעת שקריירה זה חשוב מאד, אבל היא רק חלק מהחיים, ואתם שולטים בה, לא ההיפך.
בואו אלינו, בואו איתנו, בואו לפתח את החלק החשוב בקריירה של עצמכם.
Worldwize הינו פרוייקט חוצה עולם וחברה, המקנה לכם את ההזדמנות להוביל שינוי בחיי העבודה שלכם, ושל רבים אחרים. ביחד, נבנה את הכלים המתאימים לתכנון קריירה עשירה יותר, וממש לא רק במושגים כלכליים.
תכנית הדגל שלנו יוצאת לדרך בפברואר 2016. נקודת הפתיחה שלה היא אתם והשאיפות שלכם, צעירים בעלי יכולת חשיבה חדשה, מודעות עצמית וחברתית גבוהות, והכי חשוב – עיניים שמחפשות להפקח. אנו הולכים להפגיש אתכם עם עצמכם ועם שכמותכם, מול נופי הערבה הקסומה.
אם הזמן שלכם יקר לכם – הוא בטוח יקר גם לנו.
בואו לשנות.
הצטרפו אלינו לשלושה ימים מעוררי השראה בהם נלמד
איך העבודה שלנו יכולה להיראות אחרת ! 
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר :



 

דילוג לתוכן