כללי
הזמנות להוזלת תיק הביטוח שלך !
27 בדצמבר 2015
0

הזדמנות להוזלת תיק ביטוח הבריאות בעקבות הרפורמה החדשה

בעקבות ההמלצות של יעל גרמן הוחלט על ידי המפקחת על הביטוח באוצר, דורית סלינגר, להוציא לפועל את ההחלטה על פוליסה אחידה. משמעותה של פוליסה אחידה היא איחוד של כל הכיסויים עבור ניתוחים פרטיים ועבור התייעצויות. מדובר ברפורמה משמעותית בתחום ביטוחי הבריאות והיא תאפשר לרבים להוזיל את מחירי התיקים של כל אחד ואחת.

מה אומרת הרפורמה

הרפורמה החדשה המציעה לבצע פוליסה אחידה פועלת לטובת המבוטח ומאפשרת לו לקבל את שירותי הבריאות להם הוא זקוק ועם זאת להקל עליו מבחינה כלכלית. הפוליסה האחידה תתחדש באופן אוטומטי מדי שנתיים ותאפשר למבוטח ליהנות מתנאים דומים לאלו שהיה רגיל אליהם, ללא צורך לדווח על מצבו הרפואי וללא תקופת אכשרה. במסגרת החידוש יינתנו למבוטח גם כיסויים חדשים אך חברת הביטוח תהיה זכאית לשנות את הכיסויים כך שאלו יחולו גם על לקוחות קיימים של הפוליסה. במסגרת הפוליסה החדשה יתאפשר לכל אחד לשנות את הפוליסה שלו ולבצע השוואה בין החברות השונות וזאת בלי לוותר על הזכויות שלו ובלי תקופה של אכשרה מחדש.


הרפורמה החדשה וביטוחי קופות החולים

בעקבות ההחלטה של ועדת יעל גרמן יוכל כל אדם להחליף את הביטוח המשלים שלו בקופת החולים בביטוח מקביל בחברת הביטוח. מדובר באפשרות חדשה אשר מציעה למבוטחים לחסוך כספים וזאת על ידי השוואה בין הגורמים השונים שיכולים לספק להם ביטוח. הרפורמה מחייבת את חברות הביטוח להציע פוליסה בסיסית למבוטחים, כזו שזהה לביטוח של קופות החולים וכך המבוטח יוכל לחסוך כספים רבים בלי לוותר על הזכויות הרפואיות שלו.

מחלות קשות

הרפורמה החדשה נוגעת בזכויות הרפואיות כולן ומשווה את הזכויות בין החולים השונים. המטרה היא שכל אחד יוכל להתמודד עם מצב רפואי קשה ושתהיה לו את הפרמיה אשר מגיעה לו בזכויות החולה. מחלות קשות יכולות להוביל לטיפולים רחבים כמו למשל ניתוחים או שישנו צורך בייעוץ. בזכות הרפורמה יוכלו המבוטחים ליהנות מיותר זכויות ובתשלום אטרקטיבי יותר מבעבר.

בריאות

אחת מההשפעות של הרפורמה מתייחסת להשוואת הזכויות בין הפוליסות השונות ועבור המבוטחים השונים. כלומר, ההטבות עבור המבוטחים יהיו שוות לכולם וכל אחד יוכל להשוות בין הפוליסות ולעבור בין החברות השונות לבחירתו. הרפורמה מחייבת את החברות להעניק לכל אחד ביטוח ולהבטיח שלכל אחד יהיה את הזכות לכיסוי רפואי.


לבדיקת התיק הביטוחי שלך מלאו את הטופס המצורף או התקשרו 052-912-6644
מלאו את הטופס המצורף ונציגנו יצרו עימך קשר



השתלות

הרפורמה המליצה לחייב את חברות הביטוח ביצירת פוליסה בסיסית עבור מבוטחי הבריאות. אחד המרכיבים המשמעותיים של ביטוח זה הוא אפשרות להתרכז בתחום ההשתלות. מרכיב ההשתלות יכול להיות כלול בשירותי הביטוח כאשר הוא יכסה גם השתלות בחו"ל ושירותים נלווים של רפואה משלימה וכן בניתוחים קוסמטיים.

אובדן כושר עבודה

הפוליסה האחידה מכניסה לתוכה גם את הביטוח מפני אובדן כושר עבודה. אנשים אשר נפגעו במהלך חייהם בצורה שמונעת מהם לפרנס את עצמם עלולים להידרדר מבחינה בריאותית ומבחינה נפשית. הרפורמה החדשה הופכת את פרמיות הביטוח לנגישות יותר מאשר בעבר וכך כל אחד יכול להגן על עצמו מפני אובדן יכולת ההשתכרות שלו. כל אחד יכול להשוות בין כיסויי הביטוחים השונים שלו ויכול לוודא כי הוא יהיה מוגן גם במקרה בו יאבד את היכולת לפרנס את עצמו.

תאונות אישיות

תאונות אישיות שונות מתאונות עבודה כיוון שהן מתקיימות במרחב הפרטי. הביטוח של העבודה לא תקף במקרים אלה גם אין מעסיק שלוקח על התאונה האישית אחריות מבחינה כלכלית. לכן, חשוב מאד שכל אחד יוכל לבטח את עצמו ולהבטיח את עתידו ואת שינוי שהביאה הרפורמה תאפשר לכל אחד לעשות זאת.

סיעוד

אחד התחומים שבהם נוגעת הרפורמה היא העתיד של המבוטח. מבוטחים בביטוחים הישנים יכולים להגיע לגיל מבוגר ולגלות כי הביטוח הישן שלהם אינו תואם לצרכים שלהם. כיוון שהביטוחים הישנים אינם יכולים להבטיח מה יהיה בעתיד, מבחינת השינויים במערכת הבריאות כמו למשל השינויים הטכנולוגיים, ישנו צורך לעדכן גם פוליסות הביטוח בהתאם. הרפורמה מאפשרת למבוטחים להתאים לעצמם את הפוליסה על ידי ביצוע השוואה בין הביטוחים השונים לאורך התקופה, ללא תקופת אכשרה וכך להגיע לשתי תוצאות. הם יוכלו ליהנות מהביטוח שמתאים לצרכים המשתנים שלהם ויוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בביטוח, חיסכון שיכול להגיע לעשרות אחוזים.

ביטוח חיים

כל אדם זכאי ליצור ביטוח חיים ולקבל פוליסה חדשה. הרפורמה קובעת כי אסור לחברת הביטוח לבצע חיתום רפואי. כלומר, כל אחד ואין זה משנה מה המצב הרפואי שלו יהיה זכאי לקבל ביטוח. מדובר בשינוי משמעותי שקובע כי כל אדם באשר הוא זכאי ליהנות מזכויות רפואיות מלאות, ללא קשר למצבו הרפואי הנוכחי.

היתרונות של הרפורמה עבור האדם הפרטי

הפוליסה האחידה תאפשר לצרכן לקבל יותר מביטוח הבריאות שלו, לקבל שליטה מלאה על הפוליסה ולחסוך לעצמו סכומי כסף נכבדים. כל אחד מודע לכך שטיפול רפואי הוא טיפול יקר ולשם כך קיימים הביטוחים השונים שאותם אפשר מעתה להוזיל. הפוליסה האחידה מאפשרת לכל אחד לחסוך 30 ועד 40 אחוזים מתשלומי הביטוח.

לבדיקת התיק הביטוחי שלך מלאו את הטופס המצורף או התקשרו 052-912-6644
מלאו את הטופס המצורף ונציגנו יצרו עימך קשר



 

הוזלת התיק הביטוחימציאת כפילויותאיתור חסכונות אבודיםהשלמת חוסרים

 

 

 

דילוג לתוכן