בריאות ורפואה
טיפול חדשני להעלמת דליות ורידים ברגליים : הסוף לסבל!
15 ביוני 2015
0

ורידים בולטים הם תופעה מאד לא נעימה שהצורך לטפל בהם הוא טבעי לחלוטין. העלמת ורידים בולטים בעבר הייתה מתבצעת אך ורק דרך ניתוח והיום ישנן שיטות מתקדמות מאד לביצוע העלמתם. מציאת מטפל מתאים שמומחה להעלמות של ורידים בולטים יכול להשפיע על התחושה האישית וגם על הפחתת סיכונים של מחלות כלי דם למיניהן.

סובלים מורידים בולטים ברגליים? יש מה לעשות!
רוצה לשמוע על הטיפולים החדשניים להעלמת ורידים בולטים ברגליים? השאירו פרטים ונחזור אליכם:



שיטות יעילות לביצוע העלמת ורידים בולטים

גלי רדיו – גלי רדיו הם גלים המתבססים על אולטרסאונד והם יכולים לטפל בתופעות שונות כולל ורידים בולטים. העלמת ורידים בולטים באמצעות גלי רדיו מבטיחה טיפול ממוקד מאד כאשר גלי הרדיו אינם פוגעים בחלקים אחרים שאינם ורידים ולכן טיפול זה נחשב לבטוח מאד כשתוצאותיו טובות מאד.

לייזר – טיפולי לייזר יכולים להיות יעילים בתחומים רבים ואחד מהם הוא טיפול להעלמה של ורידים בולטים. כמו גלי הרדיו כך גם הלייזר אינו פוגע באזורים שאינם ורידים ולכן היתרון הוא במיקוד של הטיפול, ביעילות וברמת בטיחות גבוהה מאד.

ניתוח – הניתוח הוא הטיפול הקונבנציונלי שקדם להכנסת הלייזר. הניתוח נותן פתרון לבעיית הורידים הבולטים והוא יכול לתת פתרון במצבים בהם הלייזר או גלי הרדיו לא עובדים או לא מתאימים.

בחירת מטפל לביצוע הטיפול

המטפל המתאים לביצוע העלמת ורידים בולטים הוא מטפל שמכיר את השיטות השונות לטיפול בורידים והוא חייב להיות בעל ניסיון בתחום. כל מי שמגיעה למצב שהיא צריכה להחליט על מטפל צריכה להשקיע שיקולים רבים בנושא כיוון שמדובר על פתרון לבעיה שיכולה להיות מציקה מאד. השיקולים בבחירת מטפל יכולים להיות בין היתר:

  • ניסיון המטפל. הניסיון משמעותי מאד לביצוע הטיפול עצמו וכשמתייחסים לניסיון עצמו יש להביא בחשבון גם את הניסיון הכללי וגם עם מקרים דומים כשיש להבחין בין ניסיון בתחום הטיפול באופן כללי לבין הניסיון בכל מקרה ספציפי יקבע אם המטפל מתאים או לא.
  • שיטות הטיפול שהמטפל מכיר. המטפל צריך להציע את שיטת הטיפול שלדעתו תהיה הנכונה ביותר לטיפול בורידים בולטים. ברגע שמתחברים לשיטת הטיפול של המטפל אפשר לקבוע להתחיל את הטיפול בורידים ולהרגיש יותר טוב.
דילוג לתוכן