בריאות ורפואה
כירורגיה פלסטית : כי מגיע לך להרגיש נשית יותר
8 ביוני 2015
0

כירורגיה פלסטית היא רפואה המתייחסת לטיפולים אסתטיים שאותם מבצעים מסיבות שונות. כירורג המומחה לפלסטיקה יכול לשנות את המראה של האדם כשלא פעם בזכות השינוי יכול האדם לתפקד טוב יותר.

ד"ר אנדרי אופק – מנתח פלסטי מומחה
ניתוחים אסתטיים משחזרים, הגדלות והקטנות חזה, מתיחת בטן – לקבלת מידע נוסף השאירי פרטים:



 

הסיבות שמובילות אנשים לרופא מומחה בכירורגיה פלסטית יכולות להיות בין היתר:

  • צורך בניתוחי שחזור כמו למשל לאחר כוויות או חבלות.
  • רצון לשנות את המראה הכללי כמו למשל בניתוחי הגדלה או הקטנת חזה.
  • שינוי מצב רפואי כמו במצבים של ניתוחי אף שמטרתם לפתוח את מערות האף שנחסמו.

כירורגיה פלסטית היא תחום בתוך הרפואה והיא באה לסייע לאנשים לתפקד טוב יותר ולהרגיש טוב יותר עם גופם.

ניתוחים אסתטיים ומשחזרים

ניתוחים אסתטיים ומשחזרים אלו ניתוחים אשר מיועדים להחזיר למנותחים את איכות החיים שהייתה להם. לפעמים הניתוחים יכולים להשפיע על התפקוד התקין של המנותחים. ניתוחים של שחזור מתבצעים לרוב לאחר טראומה וגם פגיעה בעור בעקבות כוויה (שנוצרה מחום או חומרים מסוכנים).

הניתוחים האסתטיים המשחזרים הם ניתוחים עדינים אך בטוחים ומומלץ לשאול את הרופא מראש לאלו תוצאות אפשר לצפות. ישנם מקרים בהם ניתוח אחד יחיד לא מספיק כדי לשחזר את האזור וכדאי שכל מטופל יידע לקראת מה הוא הולך. ההבנה למה יש לצפות עוזרת למטופלים רבים, מרגיעה ומצליחה להביא את המנותחים כשהם מוכנים לתהליך.

הגדלות והקטנות חזה

ניתוחי הגדלה או הקטנה של החזה הם ניתוחים פלסטיים בעלי דרישה גבוהה. בכל יום מתבצעים בארץ מתוך בחירה של הנשים ניתוחים מסוג זה כשהמטרה של הנשים יכולה להגדיל את החזה, להרים את החזה או אפילו להקטין אותו. נשים בעלות חזה קטן או שאינו פרופרוציונלי לגוף מעוניינות להגדיל את החזה ולהוסיף לעצמן גם ביטחון עצמי. נשים אשר החזה שלהם נפול (בשל חזה גדול או לא) מעוניינות לפעמים לבצע רק הרמה ללא שינוי של גודל החזה ואילו נשים אשר סובלות מחזה גדול שיכול גם להוביל לכאבי גב יכולות לבצע ניתוח להקטנה כשלפעמים משלבים בניתוח גם הרמה כדי להינות ממראה מחמיא.

בחירת מנתח פלסטי מומחה

כל אחד ואחת רוצים לדעת שהם מקבלים את הרופא הטוב ביותר ובכל הנוגע לניתוחים פלסטיים אין כל צורך להשאיר זאת ליד הגורל. כדי למצוא את הרופא המנתח הטוב ביותר יש לבחון כמה פרמטרים:

  • לבחון מהו הניסיון של המנתח, אם הוא התנסה בניתוחים מהסוג שאתם צריכים ולאלו תוצאות הביא את המנותחים (אפשר לבקש לראות תיק עבודות).
  • לקבל ייעוץ מהמנתח ולשמוע את חוות דעתו כיצד יש לבצע את הניתוח ולאלו תוצאות אפשר לצפות ממנו (כלומר לקבל חוות דעת).
  • לבדוק את הליך הניתוח מההכנה ועד להתאוששות ולברר כיצד מתבצע ההליך ואיזה ליווי תקבלו.

מנתח פלסטי מומחה

מנתח פלסטי מומחה הוא רופא אשר עבר את ההתמחות שלו בתחום הפלסטיקה והוא יכול לבצע ניתוחים שונים שחלקם נותנים מענה רפואי וחלקם עונים על דרישות אסתטיות של המנותחים. המומחיות של המנתח אליו פונים חשובה מאד ולא כל מנתח יכול לבצע את הבקשה שלכם על פי הציפיות שלכם. לכן, בחירת רופא מנתח תיקח בחשבון את ניסיון העבר של הרופא, תיק העבודות שלו וניסיונו הרפואי במקרים של ניתוחים רפואיים.

הליך ניתוחי הוא מלא ברגשות. אנשים אשר עומדים לפני ניתוחים פלסטיים (רפואיים או אסתטיים) מעידים על רגשות מעורבים כמו התרגשות, פחד, סימני שאלה ועוד שפע של רגשות. כל הרגשות כמובן לגיטימיים לפני הליך רפואי ותמיד מומלץ לשתף את המנתח בכל ההתלבטויות והשאלות.

בחירת מנתח מומחה בעל ניסיון והקשבה לרצונותיכם היא הדרך הבטוחה ביותר לקבלת תוצאות הניתוח הטובות ביותר.

דילוג לתוכן